باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

پ ن پ جدید,په نه په خنده دار,pa na pa jadid

به مامانم میگم: اتو اب توشه؟ میگه: میخوای لباساتو اتو کنی؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ تو خونه اب نمونده میخوام با ابش دوش بگیرم!

***************************

گیتارمو برداشتم دارم میرم کلاس گیتار مامانم میگه داری میری کلاس گیتار؟؟؟؟؟؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ دارم میرم استادیوم آزادی گیتار بزنم ملتم بازیکنا رو تشویق کنن
***************************
بارون میومد. رفتم از یه خودپرداز پول بگیرم. شلوغ بود و همه نزدیک هم وایساده بودن
یکی اومده میگه آقا کار می کنه؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ فیلم پخش میکنه ماهم دسته جمعی وایسادیم داریم فیلم تماشا میکنیم.
 ***************************
مامور آمار اومده در خونه میپرسه خانوادتون چند نفرید؟ میگم 5 نفریم . میگه: خودت رو هم حساب کردی؟ پـَـ نـَـ پـَـ من پسر همسایه‌ی روبروشون هستم خانواده خودمون مشکل مالی داشتند بابام مجبور شد منو برای یه نیم فصل بطور قرضی بفرسته اینجا.... فصل بعد هم برمیگردم خونه خودمون... شما هم اگه زحمتی نیست منو نشمار که امارمون با هم جور در بیاد
***************************
داشتیم میخوابیدیم صدایه جیرجیرکه نمیذاشت میگم برم اینو خفش کنم داداشم میگه میخوای بکشیش؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ میرم روغن کاریش کنم
 ***************************

دارم با دوستم درد و دل میکنم، میگه اونی که رفته دیگه بر نمی گرده! میگم یعنی دیگه دوسم نداره؟! میگه پـَـ نـَـ پـَـ چون خونتونو عوض کردین راه برگشتو بلد نیست!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد