باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه/عشقولانه تری اس ام اس ها

وقتی دیدی ناراحتی یا خوشحالیت براش فرقی نمیکنه، دیگه وقتشه فراموشش کنی...
+++
بهش گفتم حقیقت رو بگو تا روشن شم
وقتی حقیقت رو گفت کلا خاموش شدم...
+++
مرگ یه رابطه از جایی شروع میشه که موبایلها میره روی سایلنت...
+++
یادش بخیر با هم میرفتیم ماهیگیری اون ماهی های زیادی تور میکرد به من میخندید و میگفت: یعنی نمی تونی 1 دونه ماهی بگیری؟
لبخندی زدم و بغلش کردم و گفتم: "من ماهیمو خیلی وقته تور کردم..."
+++
کاش اون لحظه ای که یکی ازت می پرسه "حالت چطوره؟" و تو جواب میدی "خوبم!"
کسی باشه که محکم بغلت کنه و آروم تو گوشت بگه: "میدونم خوب نیستی..."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد