باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

اس م اس جدید/اس ام اس فک و فامیله داریم جدید

داشتم میرفتم بیرون مامانم گفت خمیر دندون تموم شده ، یکی سر راه بخر بیار !
گفتم چه طعمی بگیرم ؟ داداشم از تو اتاق داد میزنه : دو سیب نعناع بگیر !!


بابام زنگ زده غذا سفارش بده میگه ۲ تا پیتزا مخصوص با یه همبرگر ساده . وقتی قط کرد بش میگم چرا نگفتی ۳ تا پیتزا ؟ میگه پیتزا گرون میشد برا تو همبرگر گرفتم .


عمم به شوهرش میگه : اگه تو رو نداشتم چیکار می کردم ؟؟
شوهرش میگه : کِیف می کردی !!

تلویزیون داره یه برنامه درباره علائم اعتیاد نشون میده . هر علامتی که میگه مامانم زیر چشمی با شک منو نگا میکنه ! 

 

گل در اومد از حموم !
سنبل در اومد از حموم !
آواز پدرم بعد از در اومدن از حموم !


چندتا عمه ی پیر داشتم همیشه توی عروسی ها میومدن سیخونک میزدن تو پهلوم در گوشم میگفتن :
بعدی تویی ! بعدی تویی !
البته دیگه اینکارو نمیکنن !
چون توی ختم ها منم باهاشون همین کارو کردم !


با مامانم دعوام شده رفتم سر گوشیش میبینم شمارم رو پاک کرده !


لباس پوشیدم که برم باشگاه . مامانم میگه الان کجا میری هوا سرده ! سرما میخوری !
برو حیاطو جارو کن !


مامان بزرگم زنگ زده بود واسه داداشم که سربازیه ، شماره رو گرفته بود، هی میگفت :
ننه صدای نوارتو کم کن بفهمم چی میگی ، ننه گوشام سنگینه ، ننه صدات واضح نمیاد ، صدای نوارتو کم کن !!
کنجکاو شدم ببینم چه خبره ،گوشی رو ازش گرفتم دیدم یه ساعته داره با پیشواز ایرانسل حرف میزنه !


بابام زده پس کلم بهش میگم چرا میزنی ؟
میگه میخوام جنبت زیاد بشه !
دو دقیقه بعد دوباره زد !
با حالت عصبی میگم چرا دوباره میزنی ؟
میگه دیدی بی جنبه ای ؟ !
فک و فامیله داریم ؟ 

.  

بچه داداشم ۳ سالشه هر وقت می خواد قایموشک بازی کنه ؛ میگه : عمو تو برو گمشو تا من بیام دنبالت !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد