باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

جملات پرمعنی/جملات تیکه دار

ما به دنیا آمدیم اما................... دنیا به ما نیامد.

.

.

.

خدایـــا مخلـــصــتــم........ , یه نگاه بنداز ببین کسی با برگ برنده من دُلـــمه درست نکرده

خدایا من از هر دستی که دادم دست دیگرم فقط انتظار کشید. 

 

============= 

گاهی اوقات باید بگذری و بگذاری و بروی… وقتی می مانی و تحمل می کنی, از خودت یک احمق می سازی

============== 

آن اندازه که ما خود را فریب می دهیم و گمراه می کنیم، هیچ دشمنی نمی تواند . 

============ 

من لقمه ی بزرگتر از دهانت بودم ....

برای همین...

مرا مدام خُرد می کردی ...!! 

================ 

هر چه خیس شود
سنگین می شود ...
دروغ گفته اند که گریه سبک می کند ... 

=========== 

تمام سپاسم از آن کســـــــی است که به من نیازی نداشت ، اما فـــــــــراموشم نکرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
شکیبا شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 ب.ظ

جمله هاتون عالیییییییییییین.مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد