باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

اس ام اس جدید/جوک خنده دار ۹۱/مسیج ۹۱ جدید

توتبلیغه میگه:فلان صابون 99%باکتریهارو میکشه!
من ازهمینجا به اون 1% باکتری بخاطراین ایستادگی پرغرور وپرافتخارش تبریک میگم. 

 

================= 

دقت کردین این گربه ها هم آدم شدن واسه ما؟قبلنا هیبتی داشتیم از دور پخ میکردیم 3متر رو هوا بودن حالا از کنارمون رد میشن نگاه معنا دار چندثانیه ای هم میکنن،همینمون مونده به نشانه افسوس سرم تکون بدن!

یه پشه مشاهده کردم تواتاق رفتم یه دماسنج آوردم نشستم جلوش نشونش دادم باهاش منطقی بحث کردم که هنوز سرده هوا ،اونم قبول کردورفت  

================= 

غضنفر به نامزدش اس ام اس میده عزیزم من تا 10دقیقه دیگه میام پیشت،اگه نیومدم اس ام اس رو دوباره بخون!  

================= 

حیف نون ظهر ازسرکاربرگشت خونه دید خانومش نهار درست نکرده از عصبانیت سرشو کوبید به دیوار یهو یادش اومد مجرده!!! 

================= 

نیوتن دربیانه ای یادآوری کرد علاوه برزمین، یخچال نیز دارای نیرو جاذبه است. 

================= 

بچه قرن ٢١:بابا من براى چى به دنیا اومدم؟
بابا: تو به دنیا اومدى تا زیباییهاى این دنیا روببینى،عاشق بشى،بگى،بخندى،محبت کنى،لذت ببرى
بچه: بابا،ببند!!!! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد