باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه بهار ۹۱

من قلبم را عصب کشی کرده ام

دیگر نه از سردی نگاهی می لرزد

و نه از گرمی آغوشی می تپد . . .

سهراب : گفتی چشمها را باید شست !
شستم ولی..... گفتی جور دیگر باید دید!
دیدم ولی..... گفتی زیر باران باید رفت
رفتم ولی او نه چشم های خیس و شسته ام
را نه نگاه دیگرم را هیچکدام را ندید فقط در زیر
باران با طعنه ای خندید و گفت : دیوانه باران زده 

================== 

دنیـــای ما اندازه ی هم نیست
مـن عـــاشق مشروب وُ گیتارم
مـن روز ها تا ظـــهر می خوابم
مـن هر شب وُ تا صــبـح بیدارم
دنیـــای ما اندازه ی هم نیست
...من خیلی وقتا ساکتم ، سردم
وقتی که میرم تـــو خودم شاید
پاییـــــز ســــــــــــال بعد برگردم 

==================== 

مینویسم نامه و روزی از اینجا میروم / با خیال او ولی تنهای تنها میروم / در جوابم شاید او حتی نگوید کیستی / شاید او حتی بگوید لایق من نیستی / مینویسم من که عمری با خیالت زیستم / گاهی از من یاد کن ، حالا که دیگر نیستم . 

==================== 

یه ضرب المثل چینی میگه :

برنج سرد را می توان خورد ، چای سرد را می توان نوشید

اما نگاه سرد را نمی توان تحمل کرد . . . 

==================== 

اگر نهال های جنگل
بدانند ،
روزی تن هاشان
دسته ای در دستان
تبر یه دوشان
خواهد شد
مثل من
،
شاید ، هرگز
دل تنگ باران
نشوند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد