باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

اس ام اس خنده دار/جوک جدید

دختر : من امروز عمل باز قلب دارم
پسر : می دانم
دختر :دوست دارم
پسر :من عاشقتم عزیزم … ….
دختر به هوش میاد
دختر :اون کجاست
پدر:تو نمی دانی چه کسی قلبش را به تو هدیه کرده؟
دختر:اون.. .(شروع کرد به گریه)
پدر :شوخی کردم رفته دستشویی الان بر می گرده !

اینجا ایران است یعنی:
ببخشید پرواز ۱۷:۴۵ چه ساعتی میشینه؟
ببخشید اتوبوس ۹:۳۰ ساعت چند حرکت میکنه ؟
ببخشید کارت شارژ دو تومنی دارین ؟ چنده !؟  

=========== 

آنقدر تو شعرا گفتن و میگن :” ای ساربان ! آهسته ران…”
انگار که شترها با سرعت ۱۸۰ تا می رفتن…..!!! 

============= 

یکی از لذت های زن بودن اینه که
هیچ وقت شوهرت نمی تونه بیاد غافلگیرت کنه و بگه حامله است ! 

============= 

یه سوال پزشکی واسم پیش اومده

استامینوفن چطور میفهمه ما کجامون درد میکنه؟ 

============= 

دقت کردین همیشه خنده دار ترین موضوعات زمانی به مغزت میرسه که وسط مراسم ختم هستی؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد