باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

اس ام اس های جدید/اس ام اس های غم انگیز

برای کسی بسوز که برای خاموش کردنت از اشکش مایه بذاره ...
.
.
بعضی ها به پای هم پیر میشوند و بعضی دیگر به دست هم !
.
.
همونایی که خنده هاشون گوشه فلک رو کر می کنه ، همونایی هستن که صدای گریه های آرومشونو حتی بالشتشون هم نمی شنوه !

دلم می خواهد بخوابم ...
مثل ماهی حوضمان ...
که چند روزیست روی آب خوابیده است ! 

=========== 

قیافه ام تابلو شده بود !
گفتن : چی میکشی ؟
گفتم : زجر !
گفتن : نه یعنی چی مصرف میکنی ؟
گفتم : زندگی ... !
.
.
گاهی دلم میخواد یکی ازم اجازه بخواد که بیاد تو تنهاییم و من اجازه ندم و اون بی تفاوت به مخالفتم بیاد تو و آروم بغلم کنه و بگه : مگه من مردم که تنها بمونی ...
============ 

اول مطمئن باش که نمی ریزد بعد تکیه کن ...
هر کسی واسه آدم تکیه گاه نمیشه !
============= 

ازم پرسید : بالاخره سیگارت را ترک کردی ؟
گفتم : نه ، کبریت رو ترک کردم ؛ سیگار را با سیگار قبلی روشن میکنم !
=========== 

تمام سیگارهای دنیا را هم که دود کنی ، تنهاییت توجه هیچکسی را جلب نخواهد کرد جز پیرمرد سیگار فروش !!! 

============== 

ای روزگار ؛ من راه های نرفته زیاد دارم اما با تو یکی زیاد راه آمدم ! 

=============== 

هی کافه چی ... میزهایت را تک نفره کن !
نمیبینی ؟ همه تنهاییم ... 

 

اس ام اس جدید-اس ام اس تنهایی-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس عشقولانه-اس ام اس تنهایی-مسیج جدید-پیامک جدید-پیاک جدید-اس اس جدید-مسی جدید-سایت جک و اس ام اس-اس ام اس های نایاب-پیامک ادبی-پیامک دلگرفته-غمناک-غم انگیز-اس ام اس خدا-اس ام اس زیبا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد