باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

اس ام اس های خنده دار

چرا اگه به کسی بگن جوجوی من ... پیشی من ... و موشی و ازین کلمه ها طرف خوشش میاد ...
اما اگه بگن حیووون عصبی میشه ... ؟
مگه جفتشون یکی نیستن ؟؟؟ 

================== 

از غضنفری سوال شد : جذر عدد 7 به توان سوم همان عدد تقسیم بر مکعب عدد 9 چند میشه ؟
غضنفر اندکی تامل نموده و جان به جان آفرین تسلیم کرد !!!

کچل که باشی
بری بالای شهر میگن مد روزه
بری مرکز شهر میگن سربازی
بری پایین شهر میگن زندان بودی
این همه تفاوت در شعاع 20 کیلومتر !!! 

=============== 

 خدا این استقامتی که به ریشه‌ی موهای زائد داده اگه در ریشه‌ی موهای غیر زائد قرار میداد اصلا معضلی به اسم کچلی وجود نداشت ! 

=============== 

 یادش بخیر ...
تو مدرسه هر بلایی دلمون می خواست سر نیمکتا و دیوارا می آوردیم بعد می انداختیم گردن اون شیفتی ها... !
 ================ 

پلوپز خریدم ، ساخت ایران (نمیگم کدوم شهر تا توهین حساب نشه !) روش نوشته «اتوماتیک» ولی توی دفترچه نوشته : اگه ته‌دیگ قهوه‌ای کمرنگ دوست دارین نیم ساعت ، قهوه‌ای پررنگ 45 دقیقه و قهوه‌ای تیره یک ساعت صبر کنین و بعد پلوپز رو خاموش کنین ! 

================== 

میگن : تنبلی مادر همه عادت ‌های بد ماست ! ولی خب به ‌هرحال مادره و احترامش واجبه ! 

============= 

موقعی که می خواستمت می ترسیدم نگات کنم ، حالا که نگات می کنم ، دلم میخواد فرار کنم !
.
.
ارسطو را گفتند : "ادب از که آموختی ؟"
ارسطو قدری نگریست و گفت : نه ! وجدانا کجای قیافه ی من به لقمان میخوره ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد