باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

جک ها و اس ام اس های جدید مرداد 91

یارو داشت رد می شد، دید دارن یه نفرو میزنن. پرسید:

چرا میزنیدش؟ گفتند: فلان فلان شده ادعای پیامبری میکنه.

 گفت: بزنید اون دروغگو رو، من اونو نفرستادم.  

=========== 

تو این بحران اقتصادی 15هزار تومان دادم گل برا همسرم خریدم . گل و که بهش میدم با تعجب میگه گله ؟ پ ن پ صبر کن ببینم نظر کمک داور چیه شاید آفساید باشه!!!

دقت کردین وقتی موبایلت زنگ می خوره همه گوش هاشون تیز تیز می شه؛ وقتی تلفن خونه زنگ بخوره همه خودشون رو میزنن به کر بودن ... 

============ 

بیمار: آقای دکتر، متاسفانه من همه چیز را خیلی سریع فراموش می‌کنم. دکتر: این مسئله از کی شروع شد جانم؟ بیمار: کدام مسئله آقای دکتر؟! 

================= 

یه شلوارکِ گشاد و راحت دارم ، هر وقت پام میکنم ، نیم ساعت یه بار به پاهام نگاه میکنم تا مطمئن شم پامه!میخواستم بدونی... 

================ 

یارو نصفه شبی مزاحم شده بود!!!
برداشتم میگم بعله؟؟
میگه خوابیدی؟
میگم نه اینجا هواروشنه
میگه:عــــه؟ مگه کوجایی؟؟
گفتم من ایتالیام ...
یارو ترسید شارژش تموم بشه قطع کرد دیگه زنگ نزد :))))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد