باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

جدیدترین اس ام اس های ۹۱

همین امروز تو راه مغازه بودم ، سرایدار مدرسه ۲تا سطل آشغال آورده
دقیقا (بغل)! سطل آشغال به اون بزرگی خالی کرد !
(سطل آشغال وسیله ایست برای ریختن زباله در اطراف آن) !
..
..
..
طرف CASE کامپیوتر رو آورده میگه بیزحمت ویندوزش رو عوض کنین !
حالا آماده شده ، اومده میگه اونایی رو که عوض کردین رو بدین ببرم !
..
..
..
سایت دانلود و خبری درست کرده واسه خودش
میری میبینی بیشترین مطالبش مربوط به اس ام اس هستش !
(همشم کپی !)
..
..
ادامه مطلب ...

اس ام اس کوتاه و بامزه جدید/اس ام اس مملکته داریم

بعضی وقتا شنیدن یه
” بگو ببینم چه مرگته ”
از یه رفیق خیلی بیشتر از حرفای کلیشه ای
“عزیزم چی شده”
بیشتر میچسبه….!



فکر کنم خدا وقتی داشت دماغ  ایرانیا رو می آفرید دکمه Caps Lock رو فشار داده بود…



یادش بخیر قدیمـا رو عیدی فک و فامیل حســـــاب باز میکردیم
امسال خیلـــی بهمون لطف کنن ماچمون میکنن…!



من موندم این مخترع نون تافتون چه فکری کرده این همه سوراخ گذاشته رو این نوون؟؟؟
یه لقمه درست حسابیم نمیشه گرفت همش نشت میکنه!
ادامه مطلب ...

اس ام اس های عاشقانه ی عید نوروز/اس ام اس لحظه ی تحویل سال

بی تو آرزو میکنم لحظه سال تحویل هیچگاه نرسد
امسال بدون تو نوروز برایم مفهومی ندارد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست

پس دوستت دارم بهترینم نوروز مبارک


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می اورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند

baransms.blogsky.com
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نوروز هیچ عیدی برایم ارزشمند تر از حضورتو نیست.
.
.
.
عیدی ما یادت نره


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


لحظه ای که سال تحویل می شه ... تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی ... کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه... سال نو مبارک

 

ادامه مطلب ...