باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

جملات پشت کامیونی جدید

همه از مرگ می ترسند من از رفیق نامرد

* * * * * * * * * * * * *


تا جام اجل نکرده ام نوش
هرگز نکنم تو را فراموش!

دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ
ای هیچ تر از هیچ تو بر هیچ مپیچ!

* * * * * * * * * * * * *

دودوتا هفتا کی به کیه!
* * * * * * * * * * * * *

کوه از بالا نشینی رتبه ای پیدا نکرد
جاده از افتادگی از کوه بالا میرود!
* * * * * * * * * * * * *

گدایان بهر روزی طفل خود را کور می خواهند
طبیبان جملگی خلق را رنجور می خواهند!
* * * * * * * * * * * * *
تمام مرده شویان راضیند بر مردن مردم
بنازم مطربان را که خلق را مسرور می خواهند!
* * * * * * * * * * * * *

گرگی که مرا شیر دهد میش من است
بیگانه اگر وفا کند خویش من است
* * * * * * * * * * * * *

این وسیله بهر روزی دست ماست
در حقیقت مالک اصلی خداست
* * * * * * * * * * * * *

جوانی المثنی ندارد
* * * * * * * * * * * * *

علم بهتر است یا ثروت؟
هیچکدام فقط ذره ای معرفت
* * * * * * * * * * * * *

عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت
سرنوشت دگران بر تو نخواهند نوشت
* * * * * * * * * * * * *

هر کجا محرم شدی، چشم از خیانت باز دار
چه بسا محرم با یک نقطه مجرم میشود
* * * * * * * * * * * * *

من از عقرب نمیترسم ولی از سوسک میترسم
من از دشمن نمیترسم ولی از دوست میترسم
* * * * * * * * * * * * *

من نمی گویم مرا ای چرخ سرگردان مکن
هرچه می خواهی بکن محتاج نامردان مکن!
* * * * * * * * * * * * *

بوسه مگر چیست، فشار دولب
این که گنه نیست، چه روز و چه شب
* * * * * * * * * * * * *

بمیرد آنکه غربت را بنا کرد
مرا از تو، ترا از من جدا کرد
* * * * * * * * * * * * *

100 بار بدی کردی و دیدی ثمرش را
خوبی چه بدی داشت که یک بار نکردی
* * * * * * * * * * * * *

هندونه بده قاچ کنیم، لوپتو بده ماچ کنیم !
* * * * * * * * * * * * *
دانی که چرا راز نهان با تو نگفتم،
طوطی صفتی طاقت اسرار نداری
* * * * * * * * * * * * *
به درویشی قناعت کن که سلطانی خطر دارد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد