باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

اس ام اس خنده دار/جوک خنده دار/پیامک خنده دار

مادر و بچه جلوی قفس میمونه ...
بچه : مامان این میمون شبیه عمه کبری است...
مادر : وای! عزیزم اگه به گوشش برسه خیلی ناراحت میشه ها!!
بچه : مامان من خیلی یواش گفتم میمونه نشنید!
.
.

با خواهر کوچیکم اسم و فامیل بازی میکردیم، قرار شد با حروف"ع"شروع بشه. اسم رو زده: عادل! فامیلم نوشته: فردوسی پور
.

پنج سال پیش میخواستم ماشین بخرم، رفیقم گفت: با این پولت آخرش میتونی سمند بخری، گفتم: مگه دیوونه شدم یه سال صبر میکنم، پولامو جمع میکنم یه‌دونه خارجی مدل بالا رو میخرم، پنج ساله دارم پس انداز میکنم، هر چی بیشتر میگذره دارم به پراید نزدیکتر میشم..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد