باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

باران اس ام اس

جدیدترین اس ام اس ها.زیباترین اس ام اس.اس ام اس سرکاری.اس ام اس خنده دار.اس ام اس جدید

اس عاشقانه/پیامک عشقولانه جدید

فرشته مهربون گفت ازاین دنیا چی میخوای تا برات بیارم؟ گفتم اونی که داره این اس ام اس رو میخونه
گفت: نشد دیگه! قرار نبود همه ی دنیا رو بخوای



.

کاش خداوند هیچ وقت به کلمات غرور و عشق و دروغ فکر نمیکر که تا هیچ وقت هیچ عاشقی به خاطر غرورش به عشقش دروغ بگه !


.

تو را دوست دارم وقتی که میان غم گم میشوم و در اغوش تو پیدا میشوم
تو را دوست دارم وقتی در میان دلتنگی ها درمیان چشمان تو پیدا میشوم
تو را دوست دارم ان زمان که از صدای قلبت از خواب بیدار میشوم
تو را دوست دارم


.

به حقیقت من و تو آگاهیم ، هر دومون گمشده یک راهیم ، هر دوزخمی شده یک شلاق، هر دو نفرین شده یک آهیم ، منو تو عاشق بی تدبیریم ،    
من و تو مجرم بی تقصیریم ، گر نباشیم در این راه باهم، بیگمان در تنهایی میمیریم.



.

انتهای دریا را برکه ها نمیفهمند
پس ببخش اگر گاهی گم میکنم نشانیت را...


.

می خوام به کسی که خودش می دونه کیه بگم: دوستت دارم!

با تمام نا مهربونیات با تمام....بازم دوستت دارم !




.

دوستت دارم به وسعت یه کهکشان. ای نام تو مرهم روح و روانم می خوانم از تو و می گویم که به پای تو مانند شمعی آب می شوم تا پایان .



.

سرمایه ام دو سکه محبت است یکی مال تو...
و دیگری صدقه به نیت شادی تو


.

من هنوزم از بازی کلاغ پر می ترسم! می ترسم بگویم تو، و تو آرام بگویی پر!



.

مثل آن است که شاهرگ احساسم را زده باشی ...
بند نمی آید دوست داشتنت !
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد